مرجع اکستنشن مژه

آموزش کاشت مژه

مرجع اکستنشن مژه

آموزش کاشت مژه

مرجع اکستنشن مژه

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است


دانلود رایگان از سایت فری پیک موضوع امروز این آموزش می باشد. وبسایت freepik.com یکی از بزرگ ترین مرجع های دانلود فایل های گرافیکی در دنیا است که کاربران بسیار زیادی را دارد. در کشور عزیزمان ایران هم کاربران زیادی از این سایت کاربردی استفاده می کنند. سایت فری پیک خدمات خود را به دو صورت رایگان و غیر رایگان به کاربران خود ارائه میکند. در بخش رایگان کاربران در روز تنها می توانند 3 فایل رایگان را در بین فایل های معمولی این سایت دانلود کنند. اما بخش پرمیوم و یا ویژه ی این سایت که با خرید اکانت پرمیوم فعال می شود اجازه دسترسی ویژه ای را به کابران می دهد که بدلیل مشکلات ارزی و تحریم هایی که در کشور هست کاربران ایرانی دسترسی به این بخش را ندارند.


امکانات این مرجع گرافیکی بسیار زیاد هست که میتواند به راحتی نیاز هر کاربری را رفع کند. در حال حاضر این سایت حدود 5،000،000 طرح حرفه ای را دارا می باشد که ما با خرید اشتراک پرمیوم به این قسمت دسترسی خواهیم داشت. این 5 میلیون طرح در سه بخش جدا تقسیم می شود که در لیست زیر قابل مشاهده است.


بخش یک طرح های لایه باز وکتور که تا به امروز بالغ بر 1،991،000 طرح حرفه ای می باشد.

بخش دوم طرح های لایه باز PSD می باشد که بالغ بر 91،000 طرح حرفه ای می باشد.

بخش سوم تصاویر استوک می باشد که بالغ بر 2،925،000 عکس حرفه ای می باشد.

 


freepik.com


 


گفتنی است که این تعداد از طرح ها روز به روز بیشتر می شوند و در هر روز هزاران فایل ویژه به این سایت اضافه می شوند که می تواند نیاز های مخاطبان رو رفع کند. و مخاطبین هم دغدغه این رو ندارند که در سایتی هستند که آپدیتی صورت نمی گیرد. آموزش هایی را تهیه کردیم که به راحتی میتوانید از این فایل ها استفاده کنید. که میتوانید  آموزش ایلوستریتور(نحوه استفاده از فایل های وکتور لایه باز آماده سایت freepik.com) را دنبال کنید. همچنین میتوانید به راحتی با استفاده از نرم افزار های فتوشاپ و نرم افزار ایلستریتور از طرح های ویژه این سایت استفاده کرد. که برای آن دسته از عزیزان که آشنایی کافی با این مبحث ندارند می توان گفت که شما میتوانید فایل های پی اس دی PSD را از طریق نرم افزار قدرتمند فتوشاپ و فایل های لایه باز وکتور را از طریق نرم افزار ایلستریتور ویرایش کنید. دوستان عزیز لازم دونستم که در مورد این سایت کاربردی خدمت شما توضیحاتی را عرض کنم که آشنایی بیشتری داشته باشید و همچنین به راحتی موضوع این آموزش را که در گام های بعدی خدمت شما عرض می کنم درک کنید. پس با ما تا انتهای آموزش همراه باشید.


آموزش دانلود رایگان از سایت فری پیک


تا اینجا ما با سایت فری پیک آشنا شدیم. در ادامه این آموزش در مورد سرتیتر بالا که آموزش دانلود رایگان اشتراک ویژه این سایت صحبت می کنیم.و اینکه چطور می توانیم دانلود رایگان از فایل های ویژه رو داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.


دانلود رایگان از سایت فری پیک freepik

این آموزش صرفا برای اون دسته از عزیزانی تهیه شده که تصور می کنند میتوانند بصورت free  اکانت پرمیوم داشته باشند. وقتی حرف از آموزش دانلود رایگان از سایت freepik می شود که عاشق دانلود فایل های free هستند خیلی خوشحال می شوند که چقدر عالی شده و می توانند به راحتی از سایت www.freepik.com فایل های پولی رو دانلود کنند، غافل از اینکه این امکان شدنی نیست. وبسایت freepik به عنوان یکی از مرجع های بزرگ فایل های گرافیکی سیستم دقیقی رو داره به این صورت که اول شما ثبت نام می کنید و سپس پلن مورد نظر را خریداری می کنید. برای پرداخت شما از کارت های اعتباری و پی پال خرید رو انجام می دهید. سپس اطلاعات کارت رو که وارد کردید سیستم به صورت خودکار پیامی رو برای شما ارسال می کند مثل تصویر زیر:


سایت فری پیک


برای شما دقیقا ایمیلی مثل تصویر بالا از سایت فری پیک می آید. پس از آن آیکن پروفایل شما به صورت پرمیوم تغییر می کند به این صورت که انگار شما اکانت پرمیوم freepik را دارید!! اما این درست نیست!!!


سایت فری پیک اطلاعات کارت شما را بررسی می کند در صورتی که اطلاعات صحیح بوده باشد اکانت شما فعال می شود. یعنی تا این مرحله اکانت شما فعال نیست. در صورتی که پیامی مبنی بر رد پرداخت شما آمده باشد پروفایل شما به صورت معمولی تغییر می کند. و پیام رد پرداخت همانند تصویر زیر برای شما ایمیل می گردد:


دانلود رایگان از فری پیک


در این ایمیل گفته شده است که پرداخت با مشکل مواجعه شده است و درخواست شما رد می شود.


سایت فری پیک

آموزشی را اخیرا تحت این تیتر آموزش دانلود رایگان از سایت فری پیک مشاهده کردیم که به این موضوع پرداخته بود در صورتی که همچین امکانی وجود ندارد. این آموزش در جهت شفاف سازی موضوع درج شد.فردی که این آموزش رو تهیه کرده بود با وارد کردن اطلاعات کارت جعلی سعی در تهیه اکانت پرمیوم  را داشت که به ظاهرا موفق هم شد اما این فقط تا مرحله درخواست هست!!! اکانت شما باید توسط سایت تایید شود. به این نکته توجه کنید.دانلود رایگان از این سایت وجود دارد اما فقط بخش free که این مورد برای عموم آزاد گذاشته است . ممنونم که وقت با ارزشتون رو صرف خوندن این آموزش کردین. موفق و پیروز باشید.


راه حل دانلود از سایت فری پیک freepik

ساده ترین راه حل دانلود از سایت فری پیک freepik که میتونه به شما کمک کنه در کمترین زمان ممکن و با هزینه معقول و بصرفه از این سایت استفاده کنید استفاده از وبسرویس فری پیک فارسی هست این سرویس به شما این امکان را میدهد که بصورت خودکار از این سایت فایل های پرمیوم freepik را دانلود کنید. نحوه استفاده از خدمات سایتمون رو میتونید در ویدئو زیر ببینید:


 

ربات دانلود از فری پیک
دانلود رایگان فایل پریمیوم از فری پیک
دانلود رایگان از سایت freepik
دانلود فایل پریمیوم از فری پیک
سایت دانلود از فری پیک
Freepik
چگونه با سایت freepik کار کنیم
ورود به سایت فری پیک

دانلود رایگان فونت یکان بخ 


دانلود فونت یکان بخ برای اینشات


فونت یکان بخ تلگرام


دانلود فونت یکان ضخیم


فونت یکان بخ اقتصادی


دانلود فونت یکان بخ برای فتوشاپ


دانلود فونت یکان بخ برای اندروید


دانلود فونت یکان باخ


بزرگترین دیتابیس دریافت بک لینک های فالو رایگان، معرفی سایت های با دامین اتوریتی بالای ۸۰  برای ایجاد بک لینک با کیفیت.


ما یک پایگاه داده بک لینک ها را برای ایجاد بک لینک های با کیفیت انجام دنبال برای وب سایت شما ارائه می دهیم تا SEO و بهینه سازی موتور جستجو شما را تقویت کند. بک لینک ها لینک هایی از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. تعداد بک لینک های با کیفیت به عنوان عامل اصلی برای نمایش نتیجه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) محسوب می شود. صفحه با داشتن بک لینک بیشتر و محتوای خوب در SERP رتبه برتر را کسب می کند.

گوگل بک لینک ها را به عنوان مرجع از یک وب سایت به وب سایت دیگر می گیرد.

همه بک لینک ها یک نوع نیستند، ما انواع مختلفی از بک لینک ها را داریم. همیشه بک لینک های با کیفیت را انتخاب کنید تا سود بیشتری به شما بدهد. کیفیت بد باعث کاهش رتبه وب سایت و کاهش موقعیت در SERP می شود. به غیر از این ما دو نوع بک لینک داریم، بک لینک do-follow و no-follow. بک لینک‌های Do-Follow برای وب‌سایت‌ها و وب‌سایت‌هایی که دارای بک‌لینک خارجی هستند خوب هستند، مسئولیت را بر عهده گرفته و به موتور جستجو می‌گویند که لینک را دنبال کند، به همین دلیل است که موتورهای جستجو به آن نوع بک‌لینک اعتماد می‌کنند و رأی‌های بهتری نسبت به بک لینک‌های بدون فالو می‌کنند. 1 بک لینک do-follow بهتر از 1000 بک لینک است.

در این برنامه، ما انواع مختلفی از بک لینک های do-follow را ارائه می دهیم، مانند


1. سایت های لیست نمایه

2. سایت های ارسال دایرکتوری

3. سایت های ارسال مقاله

4. سایت های ارسال انجمن

5. سایت های نظرات وبلاگ

6. سایت های ارسال وب 2.0

7. سایت های نشانک گذاری اجتماعی

8. سایت های ارسال تصویر

9. سایت های ارسال طبقه بندی شده

10. ارسال مهمان


می توانید مطالب خود را قرار دهید و لینک آن را در محتوا قرار دهید.


لینک بیلدینگ فرآیندی است که در آن بک لینک ها را می گیرند.